5 powodów dla których firma IT powinna mieć swoje bluzy firmowe
Personalizowane bluzy to doskonały sposób na budowanie więzi zespołu w firmie informatycznej. Dlaczego? Specjalistki i specjaliści nowoczesnych technologii, dobrze się w nich czują. Ale to nie jedyny powód. Przeczytaj dalej, a dowiesz się, dlaczego warto zainwestować w takie rozwiązanie.
1. Onboarding pracowników
Kto nie lubi dostawać prezentów? Welcome packi stały się już standardem w firmach IT. Nowy pracownik dostaje pierwszego dnia pracy zestaw gadżetów z logo firmy. Jednym z pomysłów może być bluza firmowa. Ważne, żeby wybierać produkty wysokiej jakości, takie, z których pracownik będzie chętnie korzystał. W końcu ma to być wizytówka firmy. W galeriach naszych realizacji, możesz zobaczyć kilka propozycji ekspozycji barw i logo firmy na bluzach.
2. Jednolita identyfikacja
Bluzy z logo firmy pozwalają na stworzenie jednolitej identyfikacji dla zespołu w firmie informatycznej. Dzięki temu pracownicy poczują się bardziej związani z firmą i będą mogli reprezentować ją na zewnątrz, co może przyczynić się do zwiększenia jej rozpoznawalności. Wysokiej jakości, wygodna bluza z kapturem, staje się naturalnym i niezobowiązującym strojem na różne okazje. Dodatkowo świetnie sprawdzi się podczas spotkań integracyjnych oraz wyjazdów firmowych.
3. Budowanie więzi zespołu
Personalizowane bluzy to także doskonały sposób na budowanie więzi zespołu w firmie informatycznej. Pracownicy poczują się bardziej zintegrowani, gdy będą nosić odzież z logo firmy lub nadrukiem, który jest wspólny dla danego zespołu. Dzięki nim mogą również tworzyć mikro zespoły tematyczne / specjalistyczne, identyfikujące się specjalnym dopiskiem, hasłem czy mottem zespołu. To również może pomóc w budowaniu więzi i zaufania między pracownikami, co z kolei wpłynie pozytywnie na jakość pracy i efektywność zespołu.
4. Marketing
Personalizowane bluzy to także forma marketingu dla firmy. Pracownicy, którzy noszą odzież z logo lub specjalnym nadrukiem, będą reprezentować firmę na zewnątrz, co może przyczynić się do zwiększenia jej rozpoznawalności. Dodatkowo, jeśli firma udostępni bluzy swoim klientom lub partnerom biznesowym, to będzie to dodatkowa forma reklamy.
5. Media społecznościowe
Wizerunek firm w mediach społecznościowych z roku na rok jest coraz istotniejszym elementem składającym się na ogół działań marketingowych. Obok tradycyjnego Facebooka i biznesowego LinkedIn-a wiele firm posiada swoje konta na Instagramie, a część sięga nawet po TikTok-a. Nie ma się czemu dziwić. Najmłodsi pracownicy oraz potencjalni przyszli pracownicy tych firm spędzają w social mediach dużo czasu. Dla firm przykładających wagę do swojego wizerunku w Internecie posiadanie kont na tych platformach staje się konieczne. Bluzy firmowe w odpowiednich kolorach oraz z dobrze wkomponowanym logo dają duże możliwości budowania świadomości marki zarówno na profilach firmy, jak i na prywatnych profilach jej pracowników. Nikogo nie trzeba przekonywać, że zdjęcia z biura, targów czy firmowego wyjazdu w jednolitym ubiorze budują wizerunek firmy profesjonalnej i dbającej o pracownika.
Jeżeli planujesz zamówić bluzy dla swojej organizacji skontaktuj się z nami i chętnie podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem w produkcji bluz dla pracowników.
Jeżeli Twoja firma nie ma jeszcze firmowych bluz skontaktuj się z nami TUTAJ, a jeżeli już macie bluzy i chcielibyście rozszerzyć kolekcję o inne produkty sprawdź nasze produkty LINK DO PRODUKTÓW